Publicera ditt pressmeddelande på di.se. Nå läsarna direkt på Sveriges största ekonomisajt.

Nu har du som använder MyNewsdesk för att kommunicera pressmeddelanden möjlighet att publicera dina nyheter på Sveriges största ekonomisajt di.se.

Väljer du att klicka i kanalvalet di.se när du publicerar ett pressmeddelande så visas den direkt med rubrik och ingress på förstasidan på di.se, samt en mängd undersidor. Den visas i sin helhet under sektionen för pressinformation. Väljer du att visa bild eller video i ditt pressmeddelande, sk multimedia news release, så publiceras även de.

60 % rabatt tom 30 November!

di.se har lovat att bjuda alla MyNewsdesks kunder på ett prova-på-pris under den första månaden. Att publicera kostar 490 kr per pressmeddelande fram till 30 november (Därefter 1250kr ).

På di.se har du möjlighet att nå de omkring 1 miljon unika besökare (Kiaindex) som varje vecka kommer till Sveriges största ekonomisajt. Målgruppen är bland annat köpstarka beslutsfattare. Läsarna är mycket aktiva på sajten som har omkring 20 miljoner sidvisningar i veckan. Di.se är en del av Dagens Industri-gruppen, där även Dagens Industri, Sveriges största affärstidning, ingår.

Ditt pressmeddelande visas med avsändare, rubrik, ingress/sammanfattning, brödtext, webbild, inbäddat material som video samt din företagsbeskrivning om du lagt in den på ditt konto.

Pressmeddelandet har även share this knappar för twitter och facebook, så att läsarna på di.se kan rekommendera din nyhet vidare i sociala nätverk och microbloggar.

Kanalen finns redan som val på ditt konto, du behöver bara klicka i rutan när du publicerar ett pressmeddelande. Läs mer på di.se

Vill du veta mer?

Kontakta kundservice på 08-644 89 50 eller kundservice@mynewsdesk.com

Har du inget konto och vill veta mer om hur du kan använda MyNewsdesks PR-tjänst för att publicera dina nyheter, kontakta sales@mynewsdesk.com eller ring 08-509 00 201

Annonser

Kommentera

Required fields are marked *

*
*

%d bloggare gillar detta: