Nu söker jag kollegor som vill vidare till Norden och Europa.

Nu söker jag kundfokuserande säljande kollegor som tillsammans med mig ska lansera MyNewsdesk på den danska marknaden. Tillsammans ansvarar vi också för att vidareutveckla marknaden i södra Sverige. Efter ett år av framgång på danska marknaden är min målsättning att du vill gå vidare inom MyNewsdesk och starta upp ett eget säljkontor i Europa.   

Vad ska du göra för att lyckas?
Du arbetar aktivt med våra kunder och ansvarar självständigt för hela processen från prospektering till kundbesök och avslut. Du bearbetar presschefer, PR-byråer, informations- och marknadschefer och kommunikatörer via webinars, telefon och personliga besök. Kunderna är allt ifrån små enmansföretag till de största företagen i Sverige.

Du känner dig lika motiverad av att vinna en ny kund som att vidareutveckla och vårda vår existerande kundbas (vi har 97%  nöjda kunder idag!). Kort sagt, du ska ansvara för att våra goda affärsrelationer bibehålls och utvecklas, allt utifrån tydligt uppsatta mål från mig som vi tillsammans kontinuerligt följer upp!

Och vem är du?
Som person är du affärsmässig, resultatinriktad och alltid sugen på nya utmaningar. Du har positiv energi, gillar att engagera dig och något som jag värderar högt är att du har viljan att hela tiden ta till dig nya kunskaper och utvecklas. 

Då kunderna oftast är erfarna beslutsfattare är det viktigt att du har en god kommunikativ förmåga och kan beskriva en komplex produkt på ett professionellt, enkelt och kundfokuserat sätt.

Jag ser gärna att du har eftergymnasial utbildning och erfarenhet från tidigare arbete med försäljning. Har du arbetat med försäljning inom media, webb eller marknadsföring samt är dansktalande och/ eller har jobbat mot den danska marknaden är det en merit.

Vad erbjuder vi?
MyNewsdesk erbjuder goda förtjänstmöjligheter med fast lön och provision. Du arbetar både på den svenska och danska marknaden och utgår från vårt kontor i Malmö.  
För rätt personer kommer vi erbjuda en ansvarsfull roll med goda utvecklingsmöjligheter samt en gemenskap i ett sammansvetsat team. Du blir också en viktig resurs i MyNewsdesks fortsatta expansion.

Så, Köpenhamn i dag…
…London, Paris eller New York om ett år? Låter det här intressant och något som passar dig? Skicka i sådant fall din ansökan till mig, Martin Garbarczyk, Country Manager Danmark.

Ser fram emot att läsa din ansökan!

Kontaktuppgifter:
Martin Garbarczyk, Country Manager Danmark
martin.garbarczyk@mynewsdesk.com
+46 (0)8 509 00 212
Twitter: @mgarbarczyk
LinkedIn: linkedin.com/in/martingarbarczyk

2 Comments

  1. Posted 8 juni 2010 at 11.57 | Permalink | Svara

    Wow! Låter skitintressant, tyvärr bor jag inte åt det hållet utan sitter på en ö i Östersjön, nämligen Åland! Om du vänder blickarna hitåt i framtiden, tveka inte att kontakta mig! Nu ska jag läsa genom din blogg och se vad det egentligen handlar om 😉
    Soliga sommarhälsningar /Birgitta

    • charlotteulvros
      Posted 8 juni 2010 at 22.12 | Permalink | Svara

      Kul att du är intresserad! Vi expanderar snabbt just nu och etablering i vårt östra grannland (och ö) är aktuellt i slutet av det här året. Skicka gärna en spontanansökan till vår CSO Jonathan Bean (jonathan.bean@mynewsdesk.com). Alltid värt ett försök!

      MVH Charlotte
      Marknadschef MyNewsdesk

One Trackback

  1. […] This post was mentioned on Twitter by Johan Schullström, Johan Schullström. Johan Schullström said: Nu söker jag kollegor som vill vidare till Norden och Europa. « MyNewsdesk http://bit.ly/9YZti0 […]

Kommentera

Required fields are marked *

*
*

