Följ debatten i sociala medier mellan MyNewsdesk och Cision

På MyNewsdesk brinner vi för kommunikation och framförallt kommunikation och dialog i alla dess former. Transparens är viktigt för oss, liksom att våra kunder är nöjda med vår produkt. Är våra kunder nöjda vill vi veta det, är de missnöjda vill vi veta det än snabbare så att vi omgående kan göra något åt det.

Av den anledningen vill vi gärna lyfta upp de tillfällen när dialogen verkligen tar fart – något som nu har skett i nätverket PR of Sweden.

Här har en nuvarande kund till MyNewsdesk och tidigare Cision, David Wästberg, ställt sig frågan vad som egentligen skiljer vår, i vårt tycke, eminenta PR-tjänst från den produkt som Cision säljer. Dialogen har utvecklats intressant och är ett bra exempel på hur sociala medier faktiskt kan fungera när de är som bäst. Därför gillar vi när den här eller liknande frågor diskuteras mer publikt eftersom att både existerande och potentiella kunder då kan lyssna, lära och medverka i dialogen.

Nyfiken vad som sägs? Följ dialogen och passa också på att ta en närmare titt på nätverket PR of Sweden – kanske något för dig?

Följ debatten här >>

Annonser

Kommentera

Required fields are marked *

*
*

%d bloggare gillar detta: