Twittfaced är på ingång till alla kunder med social media newsroom på MyNewsdesk

För ett par minuter sedan kånkade en tjej från Posten iväg på ca 1 000 exemplar av boken Twittfaced som under natten ska levereras till alla kunder med social media newsroom på MyNewsdesk.

För en tid sedan lade vi till möjligheten att uppdatera sina konton på sociala medier via MyNewsdesk Publicera. Ett av dessa är Twitter, som just nu får stor uppmärksamhet media och träffar inom PR- och marknadsföring.  Därför passade vi på att köpa upp ett tusental av nya boken Twittfaced med tips om hur du kan utyttja Twitter för att föra dialog med- och lyssna på din målgrupp. Vi har skickat den till alla kunder under med MyNewsdesk Plus (social media newsroom) med möjlighet att ladda upp sina nyheter på bl.a. Twitter.
Vi vill hemskt gärna höra vad ni tyckte om boken och hur ni kan relatera till er egen verksamhet!
Kommentera i bloggen eller hör av er till @mynewsdesk eller @ipillan. Trevlig läsning!
  • Josh Shua Peters: Freelance Social Media & Internet Marketing consultant & Author with a penchant for horror movies, music, food, & great art. Co-Author of the book TwittFaced.
  • Jacob Morgan: Principal at Chess Media Group, a social business consultancy. Enterprise 2.0. Co-author of Twittfaced. World traveler. Love Ideas, People, and Chess.
Annonser

2 Comments

  1. Anna
    Posted 27 januari 2010 at 14.19 | Permalink | Svara

    jag skulle också vilja ha ett ex av boken?

    //anna

    • Pernilla
      Posted 28 januari 2010 at 14.44 | Permalink | Svara

      Hej Anna, jag har två böcker kvar. Lägger en på lådan till dig!
      Vilken adress ska jag skicka den till, c/o BGC?
      Maila pernilla@mynewsdesk.com

Kommentera

Required fields are marked *

*
*

%d bloggare gillar detta: