Svenska Mässan väljer Newsdesk

7.000 utställare får ny presstjänst när Svenska Mässan väljer Newsdesk

Svenska Mässan väljer Newsdesk

Svenska Mässan väljer Newsdesk

Svenska Mässan har fått en ny och toppmodern presstjänst från Newsdesk. Samarbetet innebär att alla Svenska Mässans utställare kommer att kunna förmedla sin pressinformation både via mässans och Newsdesks kanaler, med Newsdesks publiceringssystem. Totalt berörs ca 7.000 utställare och på ett 30-tal mässor.

– Att nå rätt person med sin nyhet är ofta skillnaden mellan massivt mediegenomslag och ingen uppmärksamhet alls. Genom samarbetet med Newsdesk tar Svenska Mässan ytterligare ett steg för att hjälpa utställare att nå intresserade journalister och andra opinionsbildare, säger Annika Orgert, informationschef på Svenska Mässan, och tillägger:
– Vi har själva arbetat med Newsdesk för egen räkning sen år 2006, och kunde konstatera att det var ett system vi också ville erbjuda alla våra utställare.

Läs mer

Annonser

Kommentera

Required fields are marked *

*
*

%d bloggare gillar detta: