Newsdesk lanserar kundblogg

Newsdesk har idag lanserat sin kundblogg. Syftet med bloggen är främst att informera alla våra tusentals kunder om allt som händer på Newsdesk och som kan vara av intresse för dem.

Vi på Newsdesk kommer mestadels att använda bloggen för att berätta om de nyheter som rör Newsdesks tjänster. Men även göra våra kunder uppmärksamma på förändringar som görs i systemet. Via bloggen kommer kunderna också att bli inbjudna till evenemang, få special-erbjudanden och diverse exklusiva tips.

Självklart kommer också bloggen användas som den självklara kommunikationskanalen om våra övriga tjänster mot förmodan skulle ligga nere en längre tid.

Vi rekommenderar alla våra kunder att prenumera på bloggen som RSS. De som av olika anledningar inte vill eller kan detta kommer att få regelbundna nyhetsbrev där vi länkar till blogg-inläggen. Inläggen publiceras också i publiceringssystemet – Newsdesk Publicera.

Vi kommer göra vårt yttersta för att våra kunder alltid ska kunna hålla sig ajour med vad som händer på Newsdesk på ett enkelt och effektivt sätt.

Hädan efter kommer vi utgå ifrån att det är våra kunder som läser denna blogg, och därför kommer vi tilltala dem med ”ni” istället för ”våra kunder”.

Välkomna!

Annonser

2 Comments

  1. Posted 30 maj 2008 at 10.11 | Permalink | Svara

    Vilken utmärkt idé med den här bloggen. Hoppas att ni kommer att använda den till att ge goda råd om hur man jobbar effektivt med pressreleaser på nätet.

  2. Posted 30 maj 2008 at 13.40 | Permalink | Svara

    Mycket bra initiativ – Det gäller att ligga i tiden och följa trenden. Kommer ge er många nya kunder och fler besökare också 🙂

    Lycka till!

Kommentera

Required fields are marked *

*
*

%d bloggare gillar detta: